biały,

Mydło Biały Jeleń z otrębami pszennymi

czerwca 30, 2015 Barbara Gnyp 0 Comments

Witajcie :)

Szukałam ostatnio w Rossmannie czegoś, czym mogłabym myć buzię i wpadły mi w oczy mydełka. Był ich dość spory wybór, ale po przemyśleniach postanowiłam wypróbować mydło Biały Jeleń z otrębami pszennymi i mydło Dermaglin do skóry wrażliwej (Z zieloną glinką kambryjską). Postanowiłam, że kupię oba.



Dodatkowo udało mi się załapać do testów mydła Dove.
Tak więc mam 3 różne mydła do testowania.

Dzisiaj opiszę Wam rezultaty stosowania mydła Biały Jeleń z otrębami pszennymi
Opis producenta: 

Mydło naturalne z otrębami przeznaczone jest do mycia i pielęgnacji skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Zawarte w mydle otręby pszenne oraz ekstrakt z owsa doskonale oczyszczają, wygładzają i odżywiają skórę. 

Skład:

Sodium Tallowate {sól sodowa - mydło pochodzenia zwierzęcego},
Sodium Cocoate {sól sodowa - mydło na bazie oleju kokosowego},
Aqua {woda}, 
Glycerin {humektant, produkt uboczny produkcji mydła},  
Triticum Vulgare {Wheat} 
Bran {otręby pszenne}, 
Parfum {kompozycja zapachowa},  
Propylene Glycol {humektant},  
Avena Sativa Kernel Extract {wyciąg z owsa}, 
Sodium Chloride {chlorek sodu - sól kuchenna}, 
Sodium Hydroxide {zasada sodowa},  
Tetrasodium Etidronate {konserwant, najprawdopodobniej jest to Tetrasodium EDTA},  
CI 77891{barwnik}

Mydełko zapakowane jest w ekologiczne pudełko.

Jeśli chodzi o zapach mydła, to jest on zwyczajny. Można powiedzieć, że neutralny.
Mydełko zawiera otręby i moim zdaniem jest dość szorstkie, żeby myć nim bezpośrednio skórę na buzi. Ja najpierw rozcierałam je w dłoniach i dopiero pianą myłam buzię. Bardzo dobrze się pieni.

Po ok. tygodniu, stosowania rano i wieczorem, zauważyłam pozytywne efekty.
Skóra się wygładziła, pory zamknęły, przebarwienia stały się mniej widoczne. Przestała się również przetłuszczać. Chyba pierwszy raz od wielu lat cały dzień mogłam chodzić z makijażem i nie martwić się, że skóra mi się świeci. Efekt był identyczny, jak ten, który osiągnęłam trując organizm antybiotykami.




Myślę więc, że warto wypróbować to mydło. Nie kosztuje ono majątku, a może poprawić stan skóry.

 


A Wy już wypróbowałyście to mydło? Jak Wasze wrażenia?
Może polecicie coś innego?

You Might Also Like

0 komentarze: