cialo,

Mydło Dermaglin do skóry wrażliwej (z zieloną glinką kambryjską)

lipca 11, 2015 Barbara Gnyp 0 Comments


Dzisiaj obiecany post o drugim zakupionym przeze mnie mydełku :)

Jest to mydło Dermaglin do skóry wrażliwej (z zieloną glinką kambryjską).
Na wstępie informuję, że mam skórę mieszaną - raz tłusta, raz sucha. Czasem aż przesuszona. Ze skłonnością do zmian trądzikowych. Mydło kupiłam skuszona promocją za ok. 10 zł w Rossmannie i tym, że byłam zadowolona z efektów stosowania maseczek tej firmy.

Opis producenta:
Naturalne mydło o delikatnym morskim zabarwieniu wynikającym z obecności zielonej glinki kambryjskiej – unikatowej kompozycji minerałów dla zdrowia skóry. Receptura dodatkowo wzbogacona o len, zawierający kwasy tłuszczowe omega 3-6-9 przywracające prawidłową elastyczność naskórka.  Delikatnie pielęgnuje skórę. Zapobiega nadmiernej utracie wody. Zawarta gliceryna pomaga utrzymać naturalną wilgotność skóry jak również zapobiega jej wysuszaniu,  działa zmiękczająco, uelastycznia. Mydło nawilża i ujędrnia skórę, nadaje miękkości  i  aksamitnej gładkości nie powodując  podrażnień. 

Mydło jest szczególnie polecane osobom z problemami dermatologicznymi - dobrze łagodzi zmiany trądzikowe, nawilża i ujędrnia oraz dogłębnie oczyszcza. 

Cechy mydła:
Zapach - taki charakterystyczny dla produktów z glinką. Jest tak intensywny, że było czuć tym mydłem w całym pokoju, gdy leżało na stoliku. Podczas mycia jest już mniej wyczuwalny, ale jednak jest. Mi on nie przeszkadzał.
Wydajność - mydło się bardzo łatwo pieni, a więc może szybciej się zużywać.
Opakowanie - mydło zapakowane jest nie tylko w kartonowe pudełeczko, ale także w folię. Dzięki czemu możemy mieć pewność, że nikt go bezpośrednio nie dotykał.
Moja opinia:
Producent zapewnia elastyczny naskórek, zapobieganie wysuszaniu, nawilżanie, jędrność.
Niestety.. Mydło wysuszyło moją skórę na wiór. Rzeczywiście dzięki temu zmiany trądzikowe się zmniejszyły, ale czy to o to chodzi? Raczej nie. Zamiast nawilżenia i elastyczności otrzymałam skórę tak suchą, że kilka dni pakowałam w nią maseczki mocno nawilżające.. Nawet ręce miałam mocno wysuszone, a mydełka używałam tylko rano..
Jedyna zauważona przeze mnie zaleta tego mydła to to, że łatwo zmywa się nim makijaż. 
Póki co je odstawiłam, ale spróbuję do niego wrócić za jakiś czas. Może drugie podejście będzie bardziej udane..
 

You Might Also Like

0 komentarze: