2014,

Przywitanie i test słodkości:)

kwietnia 14, 2015 Barbara Gnyp 0 Comments

Witam wszystkich na moim blogu :)
Blog będzie dotyczył głównie kosmetyków, które wpadają mi w ręce oraz innych "wynalazków", które mam okazje testować :) Powstał on z myślą o wszystkich osobach, które zastanawiają się nad jakimś zakupem i szukają rzetelnych informacji :) Kupujmy z głową!

Pierwszy post dotyczyć będzie takich oto słodkości
 

Wypatrzyłam je przypadkiem w sklepie Nova. Promocyjna cena 1,99 zł. Kupiłam 3 dostępne smaki:
 
 

 
Czekolady bardzo fajnie się prezentują. Łatwo się je otwiera. Czekoladki znajdują się na takiej "wkładce" jaką spotkać możemy w bombonierkach. Bardzo fajne rozwiązanie :)
Czekolada z kremem nugatowym jest przepyszna. Rozpływa się w ustach. Zarówno polewa jak i nadzienie jest naprawdę bardzo smaczne :)
 Jedyna wada tych czekolad to brak zamknięcia.

Pozostałych smaków jeszcze nie spróbowałam, ale jak to zrobię to od razu napiszę :)

A kolejny post już o kosmetykach :)

You Might Also Like

0 komentarze: