buty,

Buty Hooy Spider - moje tygodniowe przemyślenia

sierpnia 21, 2015 Barbara Gnyp 2 Comments



Hej :)

Przygotowałam dla Was drugi post dotyczący butów Hooy.

 

Początkowo pisałam Wam, że buty mają twardą podeszwę i są ciężkie, co mnie martwiło.
Testy pokazały, że zupełnie niepotrzebnie.


Buciki okazały się cudowne!

 

Przetestowałam je podczas spacerowania, biegania, gry w tenisa i fotografowania w trudnym terenie (skały, kamienie, spore nachylenie terenu).


Zalety:
- wygodne - zupełnie nie czuć ich na nogach,
- odpowiednio amortyzują stopę od podłoża - często po spacerach lub fotografowaniu wracałam do domu z bólem pięt, tutaj tego nie ma, dzięki grubej i solidnej podeszwie,
- mają świetną przyczepność - podczas chodzenia po głazach i kamieniach trzymały się idealnie, przez co postanowiłam, że wezmę je we wrześniu na wyjazd w góry :)
- podczas gry w tenisa (jakaś "korkopodobna" nawierzchnia) aż kleiły się do podłoża, nie ma mowy o poślizgu. Jednak chyba wolę buty mniej przyczepne, bo bałam się, że skręcę sobie kostkę :D
- dzięki grubej podeszwie są też całkiem wygodne jako buty do biegania.

Są dość ciężkie, ale jak się w nich chodzi/biega/gra w ogóle się tego nie czuje i kostki też nie bolą ;)


Póki co, jestem bardzo zadowolona. Właściwie to moje najwygodniejsze buty :) Będę je brać na każdą wycieczkę wiążącą się z długimi spacerami :)

 

P.S. Zabrałam je na Air Show 2015 do Radomia i nie żałuję! Idealne zarówno do chodzenia po asfalcie jak i skoszonej łące. Dają radę nawet w baaaardzo ciepły dzień :) 

Aczkolwiek mam jedno zastrzeżenie - farbują.. miałam białe skarpety, a teraz mam lekko różowe :(


Poza tą opisaną wygodą dostałam model, który kolorystycznie pasuje mi do wszystkich ubrań :D Idealnie!

Strona producenta: Hooy

A jak tam Wasze testy i opinie?

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. Testuje ten sam model - jestem z nich bardzo zadowolona, tylko ta nazwa.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że nazwa dość specyficzna, ale buty cudowne! :)

      Usuń