buty,

Buty Hooy - Spider - 3 tydzień testów :)

sierpnia 30, 2015 Barbara Gnyp 0 Comments



Hejka!
To już trzeci tydzień testów butów marki Hooy za mną :)

 

Buciki już przeszły ze mną sporo kilometrów, tak samo dużo przemierzyły na rowerze.
Sprawują się bardzo dobrze :)
Poza tym, że się trochę pobrudziły nic się złego z nimi nie dzieje.
Zauważyłam też, że stopy w nich się nie pocą pomimo wysokich temperatur :)


Ostatnio cały gorący dzień, spędziłam na łące właśnie w tych butach. W końcu mam w czym chodzić po takim nierównym terenie.


 

 

We wtorek buciki jadą ze mną w góry, zabieram również plecak Hooy
Mam nadzieję, że będzie mi się w nich wygodnie chodzić. Jak tylko wrócę, to od razu wrzucę relację i swoje wrażenia :)

Z plecaka też jestem bardzo zadowolona. Bardzo pojemny, lekki i ma super budowę od strony pleców :)


Strona producenta: Hooy

You Might Also Like

0 komentarze: